לפני שנה בדיוק יצאתי לניסוי: לבנות כל פיצ׳ר חדש בחברה שלנו אך ורק עם פרומפטים. לא שורת קוד אחת כתובה ידנית. התוצאות הפתיעו אפילו אותי.

המהפכה שהתחוללה אינה "החלפת מפתחים באיי". מה שקרה בפועל הוא שכל מפתח שיודע לנסח בצורה טובה — הפך לצוות של ארבעה. היכולת לשרטט ארכיטקטורה, לראות שגיאות לוגיות, לתת קונטקסט נכון למודל — אלה כישורים שה-AI לא מחליף, הוא מכפיל.